Remaja Maut Selepas Melakukan Onani



Ketagihan onani boleh merosakkan penis

TRIBUNNEWS.COM melaporkan, seorang remaja berusia 16 tahun yang asal Brazil dilaporkan meninggal dunia akibat kebanyakan melakukan masturbasi awal minggu ini.

Dia dikatakan melakukan masturbasi berulangkali sebanyak 40 kali sepanjang malam, pada bulan yang lalu, dan ditemui telah meninggal pada keesokkan hari oleh ibunya.

Sebelum kejadian, ibunya telah mengetahui anaknya mengalami masalah ketagihan seks dan merancang untuk membawa anaknya ke menadapatkan rawatan bagi mengubati ketagihan seks tetapi melampau tetapi malangnya dia terlambat.

Seorang teman kelas remaja lelaki itu yang namanya dirahsiakan itu mengatakan sahabatnya itu sangat ketagih seks dan suka melihat tubuh perempuan dalam segala bentuk dan tidak mengira umur.

Dia juga bahkan pernah meminta temannya menonton dirinya melakukan masturbasi melalui kamera. Siasatan mendapati bilik remaja dipenuhi majalah pornografi. Bahkan, terdapat gambar-gambar yang mengghairahkan dan filem berunsur seks juga ditemui di komputernya.

Sumber: Yahoo News

Tags: ,

Peringatan

Segala komen di bawah artikel ini tidak mewakili pandangan Free Malays. Sila beri ulasan, kritikan atau pandangan berdasarkan artikel di atas sahaja. Anda bertanggung jawab di atas tulisan anda