Peminat Cinta Elysa Maki Hamun Perhimpunan Umno Di Facebook



RATUSAN peminat drama Cinta Elysa marah dan memaki hamun Umno di laman Facebook rasmi drama bersiri popular itu.




Semua ini gara-gara tidak dapat menonton siri tersebut malam semalam kerana stesen televisyen yang menayangkannya bertindak memberi laluan untuk siaran langsung Perhimpunan Agung Umno di PWTC.

Drama Cinta Elysa itu sepatutnya menemui peminat pada setiap hari Selasa jam 9.00 malam di saluran TV3, tetapi oleh kerana pada masa yang sama juga berlangsungnya Perhimpunan Agung Umno 2011, maka TV3 memberi laluan untuk siaran langsung ucapan dasar Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Ketika itulah, para peminat yang sejak awal lagi menunggu siaran tersebut menjadi marah dan mula mengeluarkan kata-kata kesat serta maki hamun terhadap stesen televisyen tersebut dan juga Umno.

Semua itu dapat dilihat di laman Facebook rasmi Cinta Elysa

Begitulah gelagatnya kalau sudah begitu minat dengan siri-siri drama apatah lagi mereka terpaksa menunggu satu minggu untuk melihat siarannya. Bagi yang memiliki internet bertuahlah, kerana boleh melayari drama itu menerusi laman maya.

Malang pula bagi yang tidak memiliki internet, terpaksalah menunggu seminggu lagi untuk menonton drama kegemaran mereka gara-gara siaran langsung Perhimpunan Agung Umno yang rata-rata tidak ada kena mengena dengan mereka.

Tags: , ,

Peringatan

Segala komen di bawah artikel ini tidak mewakili pandangan Free Malays. Sila beri ulasan, kritikan atau pandangan berdasarkan artikel di atas sahaja. Anda bertanggung jawab di atas tulisan anda