Rawatan Mahal, Seorang Bapa Mohon Sumbangan




SEORANG bapa, Norshahrizal Abd Razak memerlukan bantuan kewangan segera untuk menjalani pembedahan memasukkan tiub ke dalam badannya bagi tujuan hemodialisis.



Norshahrizal yang mempunyai tanggungan dua orang anak dalam keadaan tidak stabil semenjak minggu lalu. Tanpa tiub tersebut, beliau tidak boleh melakukan proses hemodialisis untuk mencuci darah.

Inilah sebenarnya corak kehidupan rakyat Malaysia, hatta di bandar. Masih belum terbela dengan skim kesihatan yang begitu mahal untuk golongan berpendapatan rendah. Sumbangan masyarakat adalah dialu-alukan bagi meneruskan sebuah kehidupan yang belum tentu penghujungnya.

Dengan kos pembedahan sekitar RM3,000, mereka yang berhajat untuk menyampaikan sumbangan boleh menghubunginya di talian 012-2289473 atau menderma terus ke akaun (CIMB: 1453 000 5673 526)

Tags: ,

Peringatan

Segala komen di bawah artikel ini tidak mewakili pandangan Free Malays. Sila beri ulasan, kritikan atau pandangan berdasarkan artikel di atas sahaja. Anda bertanggung jawab di atas tulisan anda