Peluang baik untuk Penganggur



Terdapat satu portal yang sangat baik untuk para penganggur dan graduan yang sedang mencari pekerjaan sesuai dengan kelayakan masing-masing. Juga berita baik bagi individu yang sedang berfikir untuk mendapatkan kerja yang lebih baik berbanding kerja yang dilakukan sekarang. Portal ini akan mengemaskini peluang kerja baru setiap hari sesuai dengan kelayakan anda.

Portal ini memberi maklumat tentang peluang-peluang kerja yang terdapat di seluruh negara yang sesuai dengan kelayakan anda. Jadi bagi semua orang di luar sana yang masih pening dan tercari-cari peluang kerja di surat khabar yang sesuai dengan kelayakan anda, bolehlah melayari portal ini.

Anda hanya perlu mendaftar di website ini, kemudian berikan butir-butir peribadi termasuk kelulusan dan email agar mereka dapat memberikan maklumat kerja yang sesuai untuk anda mohon.

Dibawah ini adalah contoh maklum balas yang akan anda perolehi selepas mendaftar di portal ini.Segala peluang kerja yang sesuai dengan kelulusan anda akan tertera di sini dan akan dikemas kini dengan sendiri setiap hari.

sila klik untuk membesarkan imej.

Untuk mendaftar, sila klik link ini: Job Central. Selamat Mencuba!!


Sumber: Berita Baik

Tags:

Peringatan

Segala komen di bawah artikel ini tidak mewakili pandangan Free Malays. Sila beri ulasan, kritikan atau pandangan berdasarkan artikel di atas sahaja. Anda bertanggung jawab di atas tulisan anda