Ais-krim berperisa "susu ibu"



Zoe Williams mencuba ais krim perisa susu ibu


"Saya di kedai membuat Ais-Krim, sebuah kedai ais krim di London yang beroperasi di luar seperti kedai seks dari tahun 80-an, dan Matt O'Connor, pengasas kedai itu, sedang berbicara dengan saya tentang pencuci mulut baru." kata Zoe Williams yang mencuba "Baby Gaga" iaitu ais krim yang mengandungi susu dari manusia. Ais krim susu ibu, anda mungkin menyebutnya begitu.

"Saya mencabar kefahaman kita tentang makanan, tentang pertanian", kata pengasas ais krim itu. Dia mengambil beberapa saat, memikirkan untuk mempertimbangkan lagi ideanya menumpukan pada pembuatannya: "Tentang ais krim!"

Hmm. Apabila seseorang mengatakan tentang ais krim perisa susu ibu,dan pada anggapan kami mereka semua menjauh dan merasa jijik, saya kira tidak menjadi masalah dan mengganggu pandangan kami tentang pembuatan ais krim.

"Sebagai seorang ibu dan seorang pengkritik Restoran, idea itu membuat saya merasa jijik. Saya mengakui bahawa susu mungkin berbeza dari satu payudara ke yang lain, tetapi jika anda membayangkan air hangat, ditambah dengan lemak, bawang putih dan wain anggur merah, anda terasa ingin mencubanya." tambah Zoe Williams lagi. O'Connor mempunyai 15 pembekal susu ibu, tetapi 35 lagi telah mendaftar sebagai pembekal sejak dia memperkenalkan produk itu. Mereka mengepam susu ibu di rumah dan membuat penghantaran ekspress seperti susu penghantaran susu biasa, kecuali mereka membayar £ 15 untuk 10 auns susu. Jangan di kelirukan dengan penggunaan ukuran metrik yang jarang digunakan. Ia adalah berharga £ 30 untuk 0.473 liter untuk ukuran cairan susu ibu . Jadi, satu sudu Baby Gaga (panggilan mudah untuk susu berperisa susu ibu) adalah £ 14,99. Tetapi jika anda sedang mencari seorang wanita, anda tidak akan dapat dari kedai itu. Secara rutin, payudara beruntung untuk menghasilkan satu auns cecair susu sebelum mereka memerlukan rehat panjang.

O'Connor mengatakan bahawa nisbah pembuatan ais krim itu adalah dua susu ibu kepada satu krim, dengan vanila dan gula di atas. Tapi Zoe mengandaikan ia lebih seperti nisbah 50:50. Jadi bagaimanakah rasa ais krim itu yang sebenar?" Pada awalnya, rasanya seperti ais-krim vanila biasa, apabila sampai di tekak terasa seperti susu kambing, lebih tipis dan seperti tenusu." tambah Zoe lagi.

Katanya lagi" secara ringkasnya, pada awalnya saya menyukainya, kemudian saya terasa tidak keberatan, kemudian tidak menyukainya dan terasa ingin jatuh sakit. Walau apapun, ia adalah kedai yang menarik".

Sumber: guardian.uk

Tags:

Peringatan

Segala komen di bawah artikel ini tidak mewakili pandangan Free Malays. Sila beri ulasan, kritikan atau pandangan berdasarkan artikel di atas sahaja. Anda bertanggung jawab di atas tulisan anda