Model wanita paling tinggi dalam dunia




Model wanita paling tinggi di dunia, Amazon Eve, 31 memiliki ketinggian 6 kaki 8 inci berdasarkan ketinggiannya dalam keadaan berkaki ayam secara tak langsung, dia membuatkan model-model lain menjadi kelihatan kerdil sekiranya bergambar bersamanya.

Apa yang menakjubkan, sebelum November tahun lepas, tiada siapa pun yang menyedari kehadirannya di dalam dunia model, sehinggalah seuah majalah memaparkan gambarnya di dalam pakaian bikini di muka hadapan majalah tersebut yang telah menjulang namanya secara mendadak.



Eve, dari Turlock, California kini bukan sahaja merupakan pelakon dan model sepenuh masa, malah dia juga bergusti dengan lelaki-lelaki dan mendapat ayaran sebanyak USD400 sejam.

Menurutnya "Semua wanita dalam keluarga saya tingi-tinggi"

Tambahnya lagi, dia yang memakai kasut wanita bersaiz 14 mengakui sangat sukar untuk membeli belah bagi mendapatkan saiz kasut yang disukai.




Sumber: Daily Mail UK

Tags: ,

Peringatan

Segala komen di bawah artikel ini tidak mewakili pandangan Free Malays. Sila beri ulasan, kritikan atau pandangan berdasarkan artikel di atas sahaja. Anda bertanggung jawab di atas tulisan anda