Fasha Sanda putus cinta dengan duda Nora Danish





Setelah tiga tahun sebagai menjalin hubungan cinta, pelakon popular Fasha Sandha dan kekasihnya, Rizal Ashram Ramli, 38, telah memutuskan untuk berpisah secara damai.

Rizal, yang dikenali dengan panggilan Jejai, membuat pengumuman rasmi dalam siaran pers melalui e-mel kepada media Selasa lalu.

Fasha ketika dihubungi tetap tenang dan berkata, "perpisahan ini ditakdirkan dan saya harus menerimanya."

"Saya berharap media tidak akan cuba untuk mengaitkan saya dengan Jejai lagi selepas ini. Saya hanya ingin meneruskan hidup saya dan memberi tumpuan pada lakonan saya. Saya terima banyak tawaran berlakon dan saya tidak mahu terganggu selepas ini," Fasha yang pernah dituduh sebagai "orang ketiga" ketika Rizal dan bekas isterinya, pelakon Nora Danish bercerai tiga tahun lalu.

Ada khabar angin selama dua minggu sebelum perpisahan mereka yang memberikan spekulasi bahawa hubungan percintaah berusia 3 tahun sedang bergoncang.

Dalam kenyataannya, baik Fasha mahupun Jejai menafikan mereka berpisah ketika wartawan mewawancara mereka beberapa hari yang lalu.

Namun, ceritanya berbeza pada hari Selasa. Jejai membuat pengakuan bahawa mereka telah rasmi berpisah.

" Kami berpisah secara damai. Dia (bekas isteri Nora) tidak ada hubungannya dengan hal ini.Saya tahu dia punyai hubungan dengan seseorang dan saya berharap yang terbaik buat mereka juga. Apa yang terjadi antara Fasha dan saya tidak ada hubungannya dengan orang lain."

"Perpisahan ini tidak dapat dielakkan dan saya membuat keputusan ini setelah banyak memikirkannya," kata Jejai, seorang pengusaha yang merupakan anak dari Tan Sri Ramli Ngah Talib, bekas Menteri Besar Perak.

Perceraian berprofil-tinggi antara Jejai dan Nora Danish terjadi pada tahun 2008 ketika Nora hamil. Fasha, 27, yang nama asalnya adalah Nur Fasha Sandha Hassan, dipersalahkan atas perceraian.

Anehnya selepas perceraian, Jejai terus dengan Fasha tapi tetap komited kepada anaknya, Putera Rayqal Rizal Ashram.

Masalah mulai muncul antara Fasha dan Jejai selepas kedua-dua kembali dari Jepun minggu lalu. Jejai telah pergi untuk berlibur untuk menghabiskan 10 hari dengan keluarganya dan bekas isterinya Nora untuk merayakan ulang tahun ke-3 Rayqal yang jatuh pada 7 Januari.

Walaupun Fasha mendakwa bahawa Jejai telah menghantar SMS kepadanya setiap hari, entah bagaimana cinta mereka tampaknya semakin goyah sejurus setelah mereka kembali ke rumah.

Toh Muda Rizal ashram Ramli bersama bekas isteri dan anaknya pada tahun 2009.

Sebelum ini, Fasha dikaitkan dalam kontroversi lain ketika foto-fotonya berbikini saat berlibur di Bali mulai tersebar di Internet. Dilaporkan bahawa Fasha telah pergi ke Bali pada waktu yang sama Jejai berada di Jepun untuk merawat luka di hatinya.

Fasha kemudian meminta maaf kepada peminatnya kerana berani ber'pose' agak keterlaluan di Bali. Semua tenang kembali sehinggalah berita perpisahannya dengan Jejai tersebar.

Tags:

Peringatan

Segala komen di bawah artikel ini tidak mewakili pandangan Free Malays. Sila beri ulasan, kritikan atau pandangan berdasarkan artikel di atas sahaja. Anda bertanggung jawab di atas tulisan anda