Syarikat Cina cipta mesen pengumpul sperma




Kaum lelaki kini sudah tidak perlu lagi untuk pergi ke sebuah bilik yang tersembunyi serta diberikan "rangsangan" untuk menghasilkan sampel air mani "semen" apabila diminta berbuat demikian oleh doktor.

Sebuah syarikat dari Cina telah mencipta sebuah mesen pengumpul air mani, yang mana ia telah dipamerkan di China's International Medical Equipment Fair tahun ini.

Menurut SanWe, pencipta mesen tersebut, menceritakan bahawa "ia merupakan sebuah mesen yang akan melakukan rangsangan pergerakan seperti faraj wanita".

Menurut catatan di laman sesawang rasmi syarikat berkenaan, "Ia boleh merangsang seperti keadaan sebenar vagina wanita, seperti mengurut, kemutan, sedutan dan getaran, ia akan bertindak ke atas zakar lelaki yang mana akan membuatkan pengumpulan semen menjadi lebih cepat dan selamat. Ia merupakan sebuah alat klinikal pengumpul sperma yang terbaik".

Rujukan: SanWegroup

Tags: ,

Peringatan

Segala komen di bawah artikel ini tidak mewakili pandangan Free Malays. Sila beri ulasan, kritikan atau pandangan berdasarkan artikel di atas sahaja. Anda bertanggung jawab di atas tulisan anda